125-jarig jubileum

Op 10 januari 1893 is de ijsvereniging opgericht, wat inhoud dat onze vereniging op 10 januari 2018 125 jaar bestaat. We zijn hier heel erg trots op en willen dit dan ook met onze leden, donateurs, (oud)bestuursleden en een aantal genodigden vieren.
Dit feest gaan we vieren op vrijdag 12 januari 2018 in Moarstee. Na de opening van onze voorzitter, gaan we stamppot eten. Zo rond half negen zal Erik Hulsebosch unieke en humoristische anekdotes gaan vertellen. Hierna is er feest met live muziek.
Al onze leden, donateurs en genodigden krijgen hiervoor een uitnodiging, met informatie hoe men zich op kan geven.
Op 10 januari willen we, ijs en weder dienende, samen met de jeugd tot en met 16 jaar gaan schaatsen op Kardinge. Mocht de ijsbaan in Stedum open zijn dan gaan we natuurlijk op onze vertrouwde baan schaatsen. Ouders moeten zelf voor vervoer zorgen, zodat de kinderen in Groningen komen. We vertrekken gezamenlijk om 13.30 uur vanaf de haven. Opgave om mee te gaan kan je doen door uiterlijk 5 januari te mailen naar ijsverstedum125jaar@gmail.com of door het strookje in leveren welke op de basisschool is uitgedeeld.